Nieuw logo met dynamische uitstraling voor deuter

Het gebruik van het oude deuter logo is binnenkort niet meer toegestaan!

Met ingang van voorjaar 2021 gebruikt deuter een nieuw logo. De kernwaarden, zoals expertise, verantwoordelijkheid en een grote liefde voor de bergen en bergsport, blijven hetzelfde, maar het logo heeft een grote update gekregen. Zo focust het nieuwe logo zich meer op de bergen en oogt het dynamischer en jonger.

Zodra je het logo ziet, is meteen duidelijk dat het om bergsport gaat. Samen met diverse textielexperts en bergsporters maakt deuter al geruime tijd producten die duurzaam zijn en specifiek zijn afgestemd op de activiteit waarvoor ze zijn ontworpen, hoe moeilijk het ook is en hoe lang het ook duurt. De bergen zijn immers waar deuter voor staat.

Martin Riebel, deuter CEO, vertelt: 'In de afgelopen 120+ jaar heeft deuter veel veranderingen ondergaan. Vanaf het begin hebben we voor een gedurfde en innovatieve aanpak gekozen. Nu zijn we bezig met hervormingen voor de toekomst, met een nieuw logo en een nieuw brand imago dat pioniers en bergliefhebbers over de hele wereld aanspreekt'.

Deze grote verandering zal geleidelijk gaan. Vanaf 1 maart gaat deuter het nieuwe logo gebruiken in haar communicatie richting consumenten. Vóór deze datum is het niet toegestaan om het nieuwe logo te gebruiken in B2C-communicatie. Dit omvat zowel online communicatie, zoals social media, alsook instore communicatie in de vorm van promotiematerialen.

Onderaan dit persbericht kun je het nieuwe logo vinden en je kunt het natuurlijk ook downloaden in TCK MediaOnline, die via de dealer portal op onze website tck-sports.nl toegankelijk is.

Let ook op de schrijfwijze van de merknaam 'deuter', deze schrijven we vanaf nu met kleine letters!

Gebruik je het logo van deuter op je website of social media kanalen, dan vragen we je om dit op 1 maart te vervangen door het nieuwe logo. Belangrijk om te weten: het gebruik van het oude logo is na 1 augustus 2021 niet meer toegestaan! Op deze manier stralen we het merk deuter allemaal op dezelfde manier uit.

Heb je nog vragen over de nieuwe stijl of het gebruik van het logo? Neem dan contact op met je vertegenwoordiger!