LOWA start met digitale trainingen

We kijken vooruit 'na de Corona crisis'

Bijna iedereen kent de uitspraken ‘Stilstand is achteruitgang’ en 'Kennis is macht'. Het merkenteam van LOWA heeft besloten niet stil te blijven staan in deze moeilijke tijd, maar vooruit te kijken naar de tijd nà de Corona crisis. Een fysieke training, dus in de winkel of tijdens een (educatief) evenement zoals een academy of een clinic, is voorlopig nog niet mogelijk. Een online training daarentegen natuurlijk wel en deze vorm van training is ook erg krachtig! Op een vrij eenvoudige manier leggen de mensen achter LOWA, in dit geval onze sales manager Jeroen de Wit, een nieuw product of een nieuwe technologie uit.

Een online training is tevens uiterst gebruikersvriendelijk. Je hebt tenslotte alleen een goede internetverbinding op je eigen locatie nodig en je volgt de training wanneer het jou het beste uitkomt. Daarnaast kun je het digitale materiaal eenvoudig terugkijken en delen met je collega's. De digitale training van LOWA bestaat naast productvideos ook uit een overzichtelijk naslagwerk in PDF vorm met achtergrondinformatie over Lowa.

Het overdragen van kennis zien wij bij TCK als een van de belangrijkste onderdelen van het bieden van toegevoegde waarde aan onze retailers. We vinden het belangrijk dat de verkoopmedewerkers in de winkels van onze retailers enthousiast en gemotiveerd blijven over onze merken en producten en deze in de winkel met een hoge mate van deskundigheid verkopen.

Middels een digitale mailing op maandag 20 april jongstleden is het beschikbare digitale materiaal naar alle bekende e-mailadressen van onze LOWA retailers verstuurd. In de bijlage vind je de WeTransfer link. Omdat deze maar tijdelijk geldig blijft, zullen de video's binnenkort ook in TCK Media Online beschikbaar worden gesteld.