Wat speelt er bij onze merken en wat speelt er bij ons?
Dan zijn wij op zoek naar jou! Wegens langdurig ziekteverzuim zijn wij namelijk per direct op zoek naar een Front-end Developer voor 16 uur per week.
Wat ga je doen?
Je gaat aan de slag met het analyseren, ontwikkelen en onderhouden van het front-end gedeelte van een 20-tal webshops die draaien op PrestaShop. Je focus ligt op het verbeteren van gebruikersgemak, gebruikerservaring en conversie.
Jouw input heeft directe impact op het succes van onze online kanalen. Je werkt samen met een compact en gedreven team op onze locatie in Kerkrade.
Woensdagavond 2 april stond volledig in het teken van inspiratie en verbinding. In de showroom van LOWA, gevestigd in het Sports Business Center, vond de officiële aftrap plaats van het World Team van Mo Hersi. Dit team zal deelnemen aan de aankomende 4Daagse van Nijmegen.
Het World Team bestaat uit een recordaantal van 52 gemotiveerde wandelaars die de 4Daagse willen volbrengen als vertegenwoordigers van het land waar hun roots liggen en waar zij familiebanden hebben. Stuk voor stuk zijn het avonturiers die hun grenzen willen verleggen, met LOWA letterlijk aan hun zijde.
Je hebt hart voor de organisatie waar je werkt én voor je klanten. Je kunt je in mensen verplaatsen zonder de realiteit uit het oog te verliezen.
Wat we daarnaast ook zoeken, is iemand die van sport houdt. Dat is logisch, want onze business is sport: outdoor, wielersport, wintersport én zwemsport. Door jou worden klanten enthousiast over onze mooie producten. Samen met hen kijk je naar een goede samenstelling van de collectie en denk je mee over uitstraling en inrichting van de winkel. Voel jij je aangesproken? Lees dan zeker verder!
Want binnen ons Sales Team hebben we een vacature voor de functie van Account Manager (fulltime), binnen de clusters Outdoor en Wintersport.
Voor onze vestiging in Kerkrade zoeken wij een enthousiaste Purchase Manager die ons team wil versterken voor 32 tot 40 uur per week. In deze functie speel je een cruciale rol in het beheren van onze inkoopprocessen en het optimaliseren van ons voorraadbeheer.
Samen met een sales- en marketingmanager vorm je een merkenteam voor de aan jou toegewezen merken. In overleg met dit merkenteam en de contactpersonen bij de leveranciers stel je als Purchase Manager jaarlijks het assortiment vast en verzorg je het inkooptraject richting de leveranciers.
Een fietsbroek is het belangrijkste contactpunt met de fiets, waardoor deze een grote rol speelt in het uren plezierig en zonder zorgen op het zadel zitten. Zadelpijn kan een serieus probleem zijn als je op de fiets zit. Het menselijk lichaam is simpelweg niet gemaakt om selectieve drukpunten, zoals zitten op een zadel, te verdragen. Als het lichaamsgewicht dan ook nog eens niet gelijkmatig wordt verdeeld over de ongevoelige delen van de zitbotten, kunnen beknelde zenuwen klachten veroorzaken. Het dragen van de juiste fietsbroek is dus ontzettend belangrijk. GONSO heeft een uitgebreide collectie fietsbroeken, zowel voor dames als voor heren. We hebben Heike Schönemann, snijspecialist bij GONSO, een aantal prangende vragen voorgelegd over de fietsbroeken van GONSO. Hieronder lees je er alles over!
‘Ons doel is om mensen in alle maten te motiveren om te sporten en hen te ondersteunen bij het zorgen voor hun gezondheid’. Aan het woord is Heike Schönemann, snijspecialist bij het Duitse merk GONSO. In onderstaand interview vragen we haar alles over de fietskleding van GONSO, de materialen, de pasvormen en de maten. Lees snel verder!
Ken je de Fair Wear Foundation? Deze organisatie heeft als doel om de werkomstandigheden in de lokale fabrieken in de textiel- en kledingindustrie te verbeteren. Het Duitse merk GONSO geeft om de natuur en is al sinds 2011 lid van de Fair Wear Foundation. Kies je voor de fietskleding van GONSO, dan weet je dat je met een gerust hart op pad kunt.
Je wilt gaan fietsen en bent op zoek naar een fietsbroek waarmee je uren comfortabel op het zadel kunt zitten. Maar, hoe weet je nou welke fietsbroek voor jou geschikt is? Het aanbod aan fietsbroeken is enorm en elk model heeft weer andere features. GONSO helpt je graag bij het vinden van een perfect zittende fietsbroek. Het merk is immers niet voor niks dé fietsbroekenexpert.
Een bewering die het bedrijf meer dan waarmaakt. Kwalitatief hoogwaardige materialen en gelaste naden zijn tot een waterkolom van 100.000 millimeter waterdicht. Maar, iets wat ook nog ontzettend belangrijk is om 100% waterdichtheid te kunnen garanderen: de sluiting. Alle ORTLIEB sluitingen worden uitvoerig in de praktijk getest. Wist je trouwens dat Hartmut Ortlieb de rolsluiting zelf heeft uitgevonden? Lees snel verder voor meer informatie over de kwaliteit en materialen van ORTLIEB producten.
Het Duitse merk GONSO staat bekend als dé fietsbroekenexpert, maar hoe zijn ze eigenlijk aan deze titel gekomen? We nemen je mee in de geschiedenis van GONSO. In 1926 vond Johannes Gonser een naaibedrijf in Onstmettingen in de Schwabische Alb, dat hij geleidelijk uitbreidde tot een textielfabriek. Toen zijn ambitieuze kleinzoon Hans Gonser het bedrijf overnam, veranderde hij al snel de bedrijfsnaam in GONSO: een combinatie van de familienaam en de locatie waar het bedrijf zich toen bevond. In de jaren ‘60 waagde Hans Gonser zich aan nieuwe bedrijfstakken en experimenteerde hij met sportkleding. Vanaf de jaren ’80 legde hij de focus op fietskleding en bracht een revolutie op deze markt teweeg. Hoe het verhaal van GONSO verder ging, lees je hieronder.
Bikepacking is een groot avontuur, een uitdaging, een droom die werkelijkheid wordt: met je fiets, een paar tassen en minimale bagage op pad om onbekende wegen te ontdekken. Het is niet belangrijk of je één nacht, drie dagen of een maand op pad gaat, of je door de bergen gaat, naar een meer of zee of door mooie bossen, of je de omgeving in de buurt ontdekt of naar de andere kant van de wereld gaat. Bikepacking betekent vooral één ding: vrijheid op de fiets en avontuur in de open lucht. Ortlieb heeft alles wat je nodig hebt om jouw bikepacking avontuur onvergetelijk te maken!
ORTLIEB producten hebben de reputatie onverwoestbaar te zijn. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met jouw product, dan is de ORTLIEB winkelier te allen tijde het eerste aanspreekpunt voor alle klachten en servicegevallen. De winkelier kan met zijn vakkennis het beste beoordelen wat de oorzaak van de klacht is en wat de eventuele vervolgstappen zijn. Wij beloven dat onze producten 100% waterproof zijn en geven maar liefst vijf jaar garantie op materialen en fabricage. Daarnaast garanderen we dat reserveonderdelen ten minste 10 jaar na de release van een product beschikbaar blijven. Om je een zo goed en passend mogelijke oplossing te bieden, vanuit de winkelier en vanuit ORTLIEB, werken wij volgens een bepaalde procedure. Hieronder vind je meer informatie over onze werkwijze.
Het begon allemaal met de liefde voor reizen, fietsen, buiten zijn en de wereld ontdekken. En dat is precies waar het tegenwoordig nog steeds om draait. Wanneer je een fietstocht gaat maken, voel je je licht, omdat het leven zich even tot de essentiële zaken beperkt. De pedalen ronddraaien, naar de horizon kijken, eten en slapen. Het is iets dat je hoofd vrij maakt en je de wereld laat ontdekken. In tegenstelling tot reizen met de trein, het vliegtuig of de auto heb je de ideale snelheid: langzaam genoeg om je een gevoel van afstand te geven, snel genoeg om kilometers te maken. Je stapt even uit het drukke dagelijkse leven en bent je bewuster van je omgeving. Alles wat je nodig hebt zijn een fiets en fietstassen voor de belangrijke spullen die je mee wilt nemen. Terwijl één of twee achtertassen voldoende zijn voor een korte tocht, heb je voor langere tochten meer tassen nodig. Het hangt allemaal af van hoeveel materiaal je nodig hebt en hoe voorbereid je bent om zonder te kunnen. Dit was de motivatie van Hartmut Ortlieb aan het begin van de jaren ‘80: mensen op pad sturen voor een fietstocht met de allerbeste materialen.