Nieuws
Wat speelt er bij onze merken en wat speelt er bij ons?
Tijdens het aankomende Brand Event op maandag 11 december in het Sports Business Center in Leusden introduceren wij onze gloednieuwe in-house service: TCK Custom Studio! Deze extra service, die wij aanbieden aan onze retailers, stelt ons in staat om zowel onze eigen producten als producten die door onze retailers zelf worden aangeleverd te personaliseren.
Onze Belgische account manager Nele Vanbuel is door de gemeente Durbuy verkozen tot Sportvrouw van het Jaar 2023! Deze eer heeft ze mogen ontvangen vanwege haar zwemprestaties in de afgelopen jaren. We feliciteren Nele van harte met deze prachtige erkenning!
Met trots delen we mee dat het TCK-team voor de vierde keer op rij zal deelnemen aan de Hoh Saas 12-uurs Challenge in Zwitserland! Dit bijzondere evenement vindt plaats op zaterdag 16 maart 2024, waar onze teamleden Michel van den Adel, Ron Vervoort en Femke Larik vanaf 00.00 uur zich 12 uur lang zullen inzetten op de latten. Het doel? Zoveel mogelijk geld ophalen voor de Mentelity Games!
We zijn verheugd om jullie te informeren over de nieuwste toevoegingen aan ons team. Met trots verwelkomen wij Lars Meesters en Jeremy Aué bij ons bedrijf. Ze brengen stuk voor stuk unieke vaardigheden en ervaringen met zich mee, die ongetwijfeld zullen bijdragen aan het succes van ons bedrijf.
Wist je dat in Nederland 1 op de 7 vrouwen borstkanker krijgt? Oktober is borstkankermaand, een maand waarin extra aandacht aan deze ziekte wordt gegeven. Verschillende merken en organisaties dragen tijdens deze maand hun steentje bij, zo ook het Italiaanse arena. Om de boodschap in de krachtigste manier over te brengen en het bewustzijn te vergroten, lanceert arena de Breast Cancer Awareness Collection 2023. Daarnaast is het merk een samenwerking aangegaan met de non-profit organisatie Keep A Breast. Hieronder vertellen we je alles over deze unieke collectie en samenwerking.
Rollerblade nodigt skateliefhebbers uit om deel uit te maken van hun levendige community via social media. Volg Rollerblade Benelux op het nieuwe officiële Instagram account (@rollerbladenederland) om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen en inspirerende verhalen uit de skategemeenschap.
Op het Instagram account deelt Rollerblade boeiende content, waaronder foto's en video's van enthousiaste skaters, tips en tricks om je vaardigheden te verbeteren, en aankondigingen van nieuwe producten. Mis geen enkel moment en volg Rollerblade Benelux op social media. Heb je zelf leuke skate content? Join the skate revolution en tag @rollerbladenederland op Instagram.
Je kunt natuurlijk tijdens het werken, wandelen of huishouden naar muziek luisteren, maar een podcast is minstens zo leuk om te luisteren. En wat helemaal leuk is: arena heeft nu haar eigen podcast! In ‘De arena zwempodcast’ gaat zwemjournaliste Nanda van Heteren in gesprek met verschillende wedstrijdzwemmers, collega’s uit de zwemwereld en experts. Het resultaat? Een informatieve podcast vol diepgaande gesprekken, handige informatie en inspiratie, die voor zwemmers herkenbaar én leerzaam is. Hieronder vertellen we je meer over de podcast van arena!
Innovatie en groei vormen de kern van het ontwerpproces bij Injinji, waardoor het merk constant op zoek is naar nieuwe manieren om haar producten te verbeteren. Voor het nieuwe seizoen is Injinji daar wederom in geslaagd: de bestverkochte Running sokken zijn compleet vernieuwd! Door waardevolle feedback van klanten én experts heeft Injinji zowel de essentiële voordelen van de sokken behouden als nieuwe features toegevoegd. De constructie van onder andere de Run Lightweight en de Run Original Weight, beide in de No-Show en Mini-Crew uitvoering, heeft een update gekregen. Daarnaast is de duurzaamheid aanzienlijk verbeterd, zorgen de sokken voor een betere ondersteuning van de voetboog én is de anatomische pasvorm aangepast.
In de wereld van triathlon is de Belgische atleet Jelle Geens geen onbekende. In 2019 brak hij door tot de wereldtop met een overwinning in de World Triathlon Series in Montreal, een bronzen medaille in Hamburg en brons op het Europees Kampioenschap in Weert. Naast een glansrijke carrière als triatleet, studeert Jelle ook nog voor Industrieel Ingenieur in Leuven. Tijdens zijn triathlons vertrouwt Jelle op de kleding van HUUB, waardoor hij voor de beste resultaten kan gaan!
Vorig jaar was HUUB nog subsponsor van de 043 Thriathlon in Maastricht, met ingang van dit jaar is het merk hoofdsponsor van het evenement! De 043 Thriathlon wordt georganiseerd door Bear Sports, organisator van diverse trails, wielertochten en hardloopevenementen, en echt een naam in de wereld van de buitensport. Op zondag 4 juni kunnen deelnemers strijden op diverse afstanden, waaronder een 1/8 triathlon, de olympische afstand en de PTO100, een nieuwe afstand die vergelijkbaar is met een halve triathlon. Kinderen kunnen de uitdaging aangaan tijdens de Ironkids. HUUB zal ruimschoots aanwezig zijn tijdens dit sportieve evenement in het mooie Maastricht!
Als je vele kilometers hardloopt, is het wel zo fijn om sokken aan te hebben die zowel comfort als ondersteuning bieden. De Ultra Run sokken van Injinji doen dat! De sokken in deze collectie zijn over de gehele lengte voorzien van zacht badstof om de impact van zware runs en trainingen op de voeten te verzachten. Voor zomer 2023 lanceert Injinji een nieuwe kleur voor de Ultra Run damessokken. Benieuwd naar de kleur? Hieronder vertellen we je er alles over.
Bij de was- en onderhoudsmiddelen van HEY staat de zorg voor en de functie van sportieve textielvezels centraal. Water- en winddichte, maar ook ademende materialen, vragen speciale zorg, speciale wassingen en speciale impregnatie, iets waarvoor je bij HEY aan het juiste adres bent. De producten van het merk helpen mensen de natuur te ontdekken en er optimaal van te genieten. Daarnaast wil HEY een bijdrage leveren aan de natuur, die het waard is om in te leven. Verschillende aspecten van milieuvriendelijkheid spelen een belangrijke rol binnen het bedrijf. Zo neemt HEY haar verantwoordelijkheid voor de natuur op diverse gebieden, zodat toekomstige generaties ook van de natuur kunnen genieten als een plek voor sport of recreatie.
Met trots presenteert Injinji de nieuwe Everyday Upcycled collectie met sokken die zijn gemaakt van gerecycled katoen en plastic flessen. Het productieproces van elke sok bespaart water, vermindert de uitstoot van CO2 en zet textielafval om in comfortabele, milieuvriendelijke textielvezels. Met de Everyday Upcycled heeft Injinji een sok ontworpen die comfortabel genoeg is voor dagelijks gebruik, maar die tegelijkertijd de ecologische voetafdruk minimaliseert en de hoeveelheid afval vermindert.
Wist je dat het arena logo altijd uit drie diamanten heeft bestaan? Het woord ‘diamant’ komt van het Griekse woord ‘adamao’, wat onder andere staat voor ‘ik onderga’. Al sinds de oudheid wordt het bijvoeglijk naamwoord ‘adamas’, dat staat voor ‘onoverwinnelijk’, gebruikt om de sterkste en meest veerkrachtige edelsteen op aarde te beschrijven. De drie diamanten in het logo van arena staan voor het verleden, het heden en de toekomst. Gebaseerd op het logo, is de Diamonds collectie van arena gewijd aan de veerkracht van ons allemaal: net als diamanten schijnen we helderder als we samen zijn. Wat nog speciaal is aan deze unieke collectie: de Diamonds collectie is ontworpen voor het WK 2022 in Fukuoka, dat naar 2023 verplaatst is. Dit jaar wordt het WK in Budapest gehouden. Met de arena Diamonds collectie schitter je altijd, of het nu in het zwembad bij jou in de buurt is of op het WK!