NL FR EN

Marketing Manager (32-40 uur)

Heb jij ervaring met het opstellen en uitvoeren van Go to Market plannen, heb je affiniteit met de bike branche, en vind je het leuk om kantoorwerk te combineren met event marketing? Lees dan vooral verder, want dan hebben wij een leuke uitdaging voor je.

TCK Sports Group blijft namelijk maar groeien, en daarom zijn wij ter uitbreiding van ons marketingteam, gevestigd in Kerkrade, op zoek naar een Marketing Manager.

TCK Sports Group is één van de grootste onafhankelijke import- en distributiebedrijven voor sport- en outdoor artikelen in de Benelux. Juist omdat wij zijn blijven innoveren, hebben de afgelopen jaren steeds meer A-merken voor TCK Sports Group gekozen als hun exclusieve distributiepartner in de Benelux. Een goede marketingafdeling is daarbij natuurlijk van het grootste belang. Als Marketing Manager zorg jij ervoor, samen met je marketing-collega’s, dat wij die voorsprong niet alleen behouden, maar ook blijven uitbreiden.

Ons marketingteam heeft meerdere specialisaties in huis, van brandmarketing tot het creëren van content en grafische vormgeving. Hierdoor is het team in staat om moderne marketingconcepten voor onze merken te ontwikkelen, allen gericht op de Benelux-markt. Maar ook om een snelle en pragmatische marketingondersteuning op maat te bieden aan onze retailers. Ons team bruist van de ideeën om TCK én onze merken effectief op de kaart te zetten!

Als Marketing Manager ben jij verantwoordelijk voor alle marketingzaken die gerelateerd zijn aan de aan jou toegewezen merken. Samen met de salesmanager en purchase manager bepaal je de merkstrategie en stel jij het strategische marketingplan op. Vervolgens vertaal je die plannen naar concrete campagnes en activiteiten, waarbij jij ook verantwoordelijk bent voor de praktische uitvoering. Het persoonlijk aanwezig zijn op evenementen die wij met onze merken sponsoren in de Benelux vormt daar ook een onderdeel van.

Wat we van jou vragen:
* HBO werk en denkniveau en een afgeronde opleiding in (sport)marketing;
* Je bent in staat om een gedegen marketingplan op te stellen, zowel online als offline en zowel B2B als B2C én daarnaast ook uit te voeren;
* Je staat op strategisch niveau je mannetje, maar bent er ook niet vies van om je handen uit de mouwen te steken.
* Je bent innovatief, pro-actief en communicatief;
* Je bent commercieel ingesteld en zowel cijfermatig als analytisch sterk;
* Affiniteit met sport, bij voorkeur in Bike;
* Vanzelfsprekend beheers je de Nederlandse en Engelse taal; beheersing van de Franse en/of Duitse taal is een pré;

Wat we jou te bieden hebben:
* Een afwisselende en dynamische functie in de sportmarketing, met internationale karaktereigenschappen;
* 32-40 uur per week werk op een gezellig en sportief kantoor in Kerkrade;
* Mogelijkheid om een dag per week vanuit huis te werken;
* Vrijheid en zelfstandigheid in werkuitvoering;
* Fijne collega’s!
* Salaris tussen € 2.900 en € 4.000 afhankelijk van leeftijd en ervaring;
* Verder kennen we bij TCK een winstdeling, pensioenregeling én personeelskorting op de door ons verkochte producten.

Interesse?
Dan ontvangen we je motivatie en cv graag vóór 2 september 2023. Dit kun je mailen naar onze HR Manager, Joyce Cransveld via sollicitatie@tck-sports.nl.

Voor inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Jonathan Hermans, Marketing Director, via jonathan@tck-sports.nl. Meer informatie over ons vind je op www.tck-sports.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.