NL FR EN

Je leven lang genieten van je ORTLIEB product?

De ORTLIEB garantieprocedure in detail

ORTLIEB producten hebben de reputatie onverwoestbaar te zijn. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met jouw product, dan is de ORTLIEB winkelier te allen tijde het eerste aanspreekpunt voor alle klachten en servicegevallen. De winkelier kan met zijn vakkennis het beste beoordelen wat de oorzaak van de klacht is en wat de eventuele vervolgstappen zijn. Wij beloven dat onze producten 100% waterproof zijn en geven maar liefst vijf jaar garantie op materialen en fabricage. Daarnaast garanderen we dat reserveonderdelen ten minste 10 jaar na de release van een product beschikbaar blijven. Om je een zo goed en passend mogelijke oplossing te bieden, vanuit de winkelier en vanuit ORTLIEB, werken wij volgens een bepaalde procedure. Hieronder vind je meer informatie over onze werkwijze.

In de link hieronder vind je een document over onze garantieprocedure, met stap-voor-stap uitleg. Zo weet je precies waar en hoe klachten moeten worden ingediend en wat de verdere afhandeling van een klacht is. Bovendien vind je hierin ook veelvoorkomende vragen en klachten, zodat je weet wat wel en niet onder de garantie valt.

ORTLIEB. Built to last, if it does break, we repair it.

ORTLIEB_Garantie_Procedure